Aranan Nitelikler:
Minimum önlisans mezunu,
En az 3 yıl kurumsal şirketlerde departman/yönetici asistanlığı deneyimi olan,
MS Office Programlarını ileri düzeyde kullanabilen,
Toplantı organizasyonu, sunum, planlama ve raporlama becerisi yüksek,
Çözüm odaklı, araştırmacı, pratik, dikkatli, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Analitik düşünen, insiyatif alabilen, dikkatli, titiz, düzenli ve dokümantasyona önem veren,
Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
Şirketi temsil kabiliyeti yüksek, diksiyonu düzgün,
Problem çözme becerisi yüksek ve pratik,
Planlama-organizasyon ve koordinasyon becerisi yüksek.
İş Tanımı:
Bağlı olduğu yöneticisinin günlük, haftalık ve aylık oluşan tüm iş planlamasını takip etmek ve gerektiğinde bununla ilgili koordinasyonu sağlamak,
Seyahat ve toplantı organizasyonlarını yapmak,
Telefon, e-mail, evrak trafiğini yönetmek,
Gerekli yazışmaları yürütmek,
Talep doğrultusunda gelen konular hakkında araştırma ve inceleme yaparak yöneticiye rapor etmek,
Yönetici ile diğer birimler arasında iletişimi ve koordinasyonu sağlamak,
Departmanlardan istenecek olan sunum, rapor vb. dokümanları zamanında temin edip yöneticiye sunmak,
Misafirlerin ağırlanmasında gerekli organizasyonları sağlamak.