Eleman Online
Bra Danışmanlık

Bra Danışmanlık

Adana

Çağrı merkezi, kurumlarıntelefonla yapılan talepleri almak ve başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departman. Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır. Bunlar dışında bir çağrı merkezi inbound (müşteriden gelen); sipariş, teknik destek, müşteri hizmetleri, şikayet, outbound (çağrı merkezinden giden); tele pazarlama, kampanya tanıtımı, ürün hizmetleri ve borç hatırlatma gibi hizmetlerle de ilgilenir. Çağrı merkezlerinin en büyük avantajı, iş süreçlerine bağlı olarak işlem verimliliğini artırılmasında ve müşteri işlemlerine artı katmasıdır. Müşteri İlişki Yönetimi (customer relationship management, CRM) kavramının önem kazanmasıyla müşterinin o anki işlemi değerlendirilirken geçmişteki hareketleri ve işlemleri de dikkate alınır. Uygulamalar basit ekran bilgilerinden ses çağrısı geldiğinde arayan hakkındaki bilgilerin oparatörün ekranında görüntülenmesi ve CRM çözümleri ile desteklenmesine kadar değişir, çağrı merkezi müşteri veri tabanı şebekeleriyle birleşir.
  • Web Sitesi
  • Şehir
    Adana

İş arayanlar

Elemanonline'la iş bulmak artık çok kolay.
On binlerce iş veren seni bekliyor.
İş arayanlar üyelik formu

İş verenler

Firmalar ücretsiz iş ilanı yayınlıyor.
Milyonlarca iş arayan seni bekliyor.
İş verenler üyelik formu
Destek hattı

Hafta içi 09:00 - 18:00 arasında destek hattımızı arayabilirsiniz.

Sosyal medyada biz

Yeniliklerden haberdar olmak için hemen kayıt olun, herşeyden haberiniz olsun.

Abone ol

Yeniliklerden haberdar olmak için hemen kayıt olun, herşeyden haberiniz olsun.

Eleman Online © 2005 - 2024
Kariyer başvuruları için güncel iş ve eleman ilanları, başvurunuzu yapın hemen eleman veya iş bulun.
İşkur
Firmamız İşkur tarafından verilen 14.08.2017 tarih ve 265 numaralı izin belgesi ile Özel İstihdam Bürosu olarak faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı Türkiye İş Kanunu gereğince iş arayanlardan menfaat sağlanması ve ücret alınması yasaktır. Şikayetleriniz için Türkiye İş Kurumu İl Müdürlüğü ne başvuruda bulunabilirsiniz. İş Kurumu Tel: 0212 249 29 87 Hacı Mimi Mh. Lüleciler Cd. No:4 Beyoğlu/İST.